کلیدواژه مشتریان بانک / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بهروزی، سمانه ؛ نویسنده : سهرابی، طهمورث ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحه - از 26 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
2.
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 148 تا 168 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
3.
نویسنده : عسگری، محسن ؛ تقوا، محمدرضا ؛ تقویفرد، محمدتقی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم (44 صفحه - از 67 تا 110 )
کلیدواژه ها:ماشین بردار پشتیبانمشتریان بانکخوشهبندی سلسله مراتبیرویگردانی جزئیمدل زنجیره وضعیت
-
4.
نویسنده : عسگری، محسن ؛ تقوا، محمدرضا ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1397 - شماره 41 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 60 تا 82 )
کلیدواژه ها:زنجیره مارکوفدادهکاویپیشبینی رویگردانیمشتریان بانکخوشهبندی سلسلهمراتبیمشتریرویگردانیمشتریانبانکاحتمال
-
5.
نویسنده : معتمدی، شیوا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»بهمن 1382 - شماره 42 (2 صفحه - از 25 تا 26 )
کلیدواژه ها:بانکتحقیق و تفحصمشتریانبانک ملیسیستم بانکیمشتریان بانکطرح
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)