کلیدواژه مشتریان بانک / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح، میرفیض ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:روانسنجیخلق ارزشبانکداری شرکتیطراحی ابزاربانکمشتریارزیمشتریانطراحی
-
2.
نویسنده مسئول : بهروزی، سمانه ؛ نویسنده : سهرابی، طهمورث ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحه - از 26 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
3.
نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛ نویسنده : آزاد، ناصر ؛ نعامی، عبداله ؛ بیات، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 17 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اجتماعیبانکداری شرکتیطراحی مدل نظام اعتبارسنجیموسسههای اعتبارسنجیمشتریبانکاعتباریاعتبارسنجیمشتریانمدلتسهیلاتاعتبارسنجی مشتریهـا
-
4.
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 148 تا 168 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
5.
نویسنده : عسگری، محسن ؛ تقوا، محمدرضا ؛ تقویفرد، محمدتقی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم (44 صفحه - از 67 تا 110 )
کلیدواژه ها:ماشین بردار پشتیبانمشتریان بانکخوشهبندی سلسله مراتبیرویگردانی جزئیمدل زنجیره وضعیت
-
6.
نویسنده : عسگری، محسن ؛ تقوا، محمدرضا ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1397 - شماره 41 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 60 تا 82 )
کلیدواژه ها:زنجیره مارکوفدادهکاویپیشبینی رویگردانیمشتریان بانکخوشهبندی سلسلهمراتبیمشتریرویگردانیمشتریانبانکاحتمال
-
7.
نویسنده : مصطفوی، مهدی ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 7 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:دولتیرضایتمندی مشتریبانکداری خصوصیمدل میشرامشتریبانکمشتریانکارکنانرضایترضایتمندیرضایتمندی مشتریکارکنان بانک
-
8.
نویسنده : صالح نیا، منیره ؛ زارعی محمودآبادی، زهرا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1389 - شماره 106 (10 صفحه - از 14 تا 23 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریخدمات بانکیوضعیت موجودوضعیت مطلوببانکمشتریمشتریانقابلیت اطمینانپاسخگویی
-
9.
نویسنده : برادران حسن زاده، رسول ؛ پورصادق، ناصر ؛ شکوری ملکی، لیلا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (36 صفحه - از 189 تا 224 )
کلیدواژه ها:عملکرد بانکبانکداری الکترونیکی کارتهای بانکیکارتهای اعتباریبانکمشتریالکترونیکیمشتریان
-
10.
نویسنده : علیزاده، ژیلا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1387 - شماره 92 (3 صفحه - از 42 تا 44 )
کلیدواژه ها:مشتریبانکمشتریانکارکنان بانکهاچککارمندمشتری مداریپول
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)