کلیدواژه موقعیت یابی محصول / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 631 تا 650 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
2.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ غلام زاده، رسول ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1395 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 23 تا 50 )
کلیدواژه ها:سهم بازاررضایت مشتریسودآوریهزینه های تولیدموقعیت یابی محصولبازارتمایز
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)