کلیدواژه نفوذ بین-شخصی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)