کلیدواژه وفاداری مشتریان / (4 مقاله)
-
1.
نویسنده : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحه - از 91 تا 113 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
2.
نویسنده : بكتاش، اسلام ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 28 (14 صفحه - از 239 تا 252 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشترکینوفاداری مشترکینشرکت توزیع نیروی برق شهرستان کازرونمشتریمدیریت ارتباط با مشتریاطلاعات
-
3.
نویسنده : خدامرادی، سارا ؛ یوسفی، مینو ؛ اقدامی، مهری ؛ خشنود، ارژنگ ؛ دانش شکیب، مریم ؛ براتی ملاسرائی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (20 صفحه - از 211 تا 230 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانمسئولیت اجتماعی سازماننوآوری خدماتحمایت از مشتریبیمه ملت
-
4.
نویسنده : کاظمی، منیره ؛ مالکی، مجتبی ؛ محقق، نادر ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 15 (22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماتوفاداریارزش درک شدهبیمه ایرانشرکت بیمه ایرانوفاداری مشتریوفاداری مشتریانبانک