کلیدواژه وفاداری مشتری / (275 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مجله:تدبیر»دی 1379 - شماره 109 (2 صفحه - از 100 تا 101 )
کلیدواژه ها:مشتریشغلسواداقتصادکشورهای پیشرفتهوفاداری مشتریکارسوال
-
2.
مجله:توسعه مدیریت»آذر 1381 - شماره 44 (2 صفحه - از 46 تا 47 )
کلیدواژه ها:مشتریاطلاعاتارتباطاتمشتریانبازارحرفهایتجارتوفاداری مشتریمتناوب
-
3.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
4.
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ ورزش کار، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1384 - شماره 46 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:مشتریاخلاقیاتعوامل موثررضایت مشتریوفاداریوفاداری مشتریوفاداری مشتریانشاخص رضایت مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتریمارک
-
5.
معرف : محمدی، عباس ؛
مجله:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (8 صفحه - از 177 تا 184 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریوفاداری مشتریسازمانمدیریتمشتریانکیفیتتمرکززمان
-
6.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:تعهدارتباطاتاعتمادبازاریابی رابطهمندمدیریت تعارضوفاداریمشتریبانکمشتریانبازاریابی رابطهوفاداری مشتری
-
7.
مترجم : معصومی، مهستان ؛
مجله:بانک و اقتصاد»اردیبهشت 1388 - شماره 98 (3 صفحه - از 21 تا 23 )
کلیدواژه ها:مشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریدلبستگیکارتهای اعتباری
-
8.
نویسنده : الهی، شعبان ؛ حمدان، محمود ؛ حسن زاده، علی رضا ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریپایگاه وب
-
9.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 187 تا 210 )
کلیدواژه ها:قیمتزمانانعطاف پذیریکیفیتخدماتقابلیت اطمینانسازمان های پاسخگوی سریع(FRO)وفاداری مشتریانمشتریوفاداری مشتریمدلپاسخگویی
-
10.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابایی زگلیکی، محمدعلی ؛ طباطبایی نسب، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 116 تا 147 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادوفاداری به خدمتفرآیندهای عاطفیفرآیندهای شناختیمشتریوفاداریمشتریانمدلبانکرضایت مشتریوفاداری مشتریرضایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (41 مقاله)
- B (12 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)