کلیدواژه پیامدهای عشق به برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی نژاد، سمیه ؛ کیماسی، مسعود ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1398- شماره 117 ، A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیشایندهای عشق به برندمصرف کنندگان ایرانیابعاد عشق به برندپیامدهای عشق به برند
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیامدهای عشق به برندپیشایندهای عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه آینده پژوهی مدیریت 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)