کلیدواژه پیامدهای عشق به برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی نژاد، سمیه ؛ کیماسی، مسعود ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1398- شماره 117 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیشایندهای عشق به برندمصرف کنندگان ایرانیابعاد عشق به برندپیامدهای عشق به برند
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیامدهای عشق به برندپیشایندهای عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه