کلیدواژه کیفیت خدمات آنلاین / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
نویسنده : قرهپاشا، اکرم ؛ عالی، صمد ؛ بافندهزنده، علیرضا ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1397 - شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها:خدمات آنلاینبانکداری آنلاینکیفیت خدمات آنلاینکیفیت رابطه آنلاینوفاداری آنلاین
-
3.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)