کلیدواژه ادراک مشتری / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
12.
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
13.
نویسنده : فیروزی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
14.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)