کلیدواژه ارزش تبلیغات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فولاد، دانوش ؛ شعبان نژاد، رضا ؛ ترابیان، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد دوم) (14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:تمایل خریدنگرش برندنگرش تبلیغاتارزش آگاهیارزش تبلیغاتنگرشتبلیغاتتبلیغات گوشیهای هوشمندارزشپژوهش
-
2.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : حمیدیزاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
3.
نویسنده : احمدی، مجید ؛ تهذیبی، سارا ؛ نویسنده مسئول : سهرابی، شهلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تعاملارزش تبلیغاتانگیزه های لذت جویانهشخصی سازی تبلیغاتو قصد خرید
-
4.
نویسنده : نیک فر دستکی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 34 (17 صفحه - از 8 تا 24 )
کلیدواژه ها:نگرشارزش تبلیغاتتبلیغات مجازیپاسخ مخاطب
-
5.
نویسنده : حسینی، سیده فریبا ؛ حسینی، سیده فاطمه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 371 تا 383 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانتبلیغات موبایلیقصد خریدشخصی سازیارزش تبلیغات
-
6.
نویسنده : هداوند، مجتبی ؛ امینی، محمدعلی ؛ خلیلی نیا، محمد ؛ آزادی خواه، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (16 صفحه - از 736 تا 751 )
کلیدواژه ها:ارزش تبلیغاتتبلیغات گوشی های هوشمندتجربه جریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)