کلیدواژه ارزش ویژه نام و نشان تجاری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحه - از 14 تا 29 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
-
2.
نویسنده : شاهبندرزاده، حمید ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریحداقل مربعات جزئیارزش ویژه نام و نشان تجاریخردهفروشرضایت از نام و نشان تجاری
-
3.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
4.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
5.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
6.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
7.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ ابراهیم پور، علی رضا ؛ عاملی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1392 - شماره 112 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریتعمیم نام و نشان تجاریتوصیه خرید نام و نشان تجاریبیمه گذارانارزش ویژه نام و نشاننام و نشان تجاریبیمهنـام و نشـان تجـاریمشترینـام و نشان تجاریارزش ویـژه نـام و نشـان
-
8.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ رحیمی، سیامک ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، افشین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدارترجیح نام و نشان تجاریتصمیم به خرید نام و نشان تجاری
-
9.
نویسنده مسئول : کشاورزی، هومان ؛ نویسنده : شمسی گوشکی، سجاد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 4 (جلد اول) (12 صفحه - از 109 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ویژه نام و نشان تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)