کلیدواژه انتظارات / (186 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : غفاری، هادی ؛ صفایی شکیب، علی ؛ موسیوند، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»پاییز 1396 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 237 تا 256 )
کلیدواژه ها:انتظاراتمنحنی فیلیپسنرخ بیکاری بهینهکنترل بهینه پویاتورمنرخ بیکارینرخ تورماقتصادتابع زیان اجتماعی
-
42.
نویسنده : عالیزاد، اسماعیل ؛ جنگ، عباس ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:انتظاراتمصرف گاز طبیعیوضعیت درک¬شدهرضایتمندی مصرف¬کنندگانمدیریت راهبردی مصرف گاز طبیعی
-
43.
نویسنده : ادهمی مقدم، فرهاد ؛ صاحب الزمانی، محمد ؛ روح افزا، معصومه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالشکاف
-
44.
نویسنده : جعفرنیا، سعید ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»بهار 1396 - شماره 23 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالکیفیت خدمات آموزشیابعاد کیفیت
-
45.
نویسنده : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
46.
نویسنده : یزدان پناه، مسعود ؛ آجیلی، عبدالعظیم ؛ بختیاری، زیبا ؛ دهقانپور، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های روستایی»زمستان 1395 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 735 تا 744 )
کلیدواژه ها:رضایتانتظاراتوفاداریصندوق اعتباری خردخدمات درکشده
-
47.
نویسنده : نظری، عراز ؛ امامی، عوض ؛ سپاهی، سعید ؛ جهانتیغ، حسین ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1395 - شماره 1 (13 صفحه - از 119 تا 131 )
کلیدواژه ها:ادراکارزیابیکیفیتانتظاراتاماکن تفریحیورزشی پارک های شهرستان های سراوان و سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان
-
48.
پایداری تورم در ایران با رویکرد ناهمگنی کارگزاران اقتصادی در مدلهای تعادل عمومی پویای تصادفی (DSGE)
نویسنده : خلیلی عراقی، منصور ؛ گودرزی فراهانی، یزدان ؛
مجله:مدلسازی اقتصادی»زمستان 1395 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:ماندگاری تورمکارگزاران ناهمگنمدل تعادل عمومی پویای تصادفیانتظاراتپایداری تورم
-
49.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
نویسنده : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجله:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
50.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- ب (19 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)