زمستان 1395 - شماره 5
-
نویسنده : جهانگیری، شهرام ؛ امانی، جمشید ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرقابتنیروی فروشسودآوری تجاریعملکرد نیروی فروشسازمانشغلیبازاررقابتی
-
نویسنده : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
(10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
نویسنده : سلیمی دانقرالو، ویدا ؛
(13 صفحه - از 21 تا 33 )
کلیدواژه ها:فضای رقابتیهوش رقابتیسازمان های ایرانمحیط های کسب و کاراطلاعاتسازمانبازارمدیرانرقباهوشمندی رقابتیعملکرد سازمانی
-
نویسنده : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
(12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
نویسنده : میر، سعید ؛
(10 صفحه - از 46 تا 55 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برندعوامل موثر بر شخصیت برندشخصیتمشتریمصرفکنندگانوفاداری
-
نویسنده : نظام الاسلامی، امین ؛ محمدی، حسین ؛
(11 صفحه - از 56 تا 66 )
کلیدواژه ها:کرجبرندتلفن همراه هوشمندسامسونگلاجیت چندگانهتلفن همراه هوشمندتلفن همراهکاربرانطبقهقیمتمارکگوشی تلفن همراه
-
نویسنده : هرسیج ثانی، جعفر ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
(13 صفحه - از 67 تا 79 )
کلیدواژه ها:انتخابانتصابعارضه یابیکارمندیابینیروی فروشعارضهشاخص
-
نویسنده : ناصر نصیر، اکبر ؛ مارکوسیان، شوبرت ؛
(9 صفحه - از 80 تا 88 )
کلیدواژه ها:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولریسک ادراکشده و رفتار خرید آنلاینریسکاعتماد مشتریاعتماد مشتریان
-
نویسنده : قلیچ، حسین ؛ طائر، لطف الله ؛
(10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:ارزش پولتصویر ذهنی قیمتقابلیت ادراکسطح قیمتقابلیت پردازشقصد خرید.قیمتقصد خرید مشتریان