تابستان 1398 - شماره 15
-
نویسنده : صحت، سعید ؛ خیری، مهدی ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:جایگاه یابی برندشرکت بیمه ایرانداستان سرایی برنددرگیری مشتریان
-
نویسنده : محمدی، فهامه ؛ اسماعیلپور، دکتر حسن ؛
(11 صفحه - از 17 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددبازاریابی محتواییدرگیری مشتریانبازاریابی داستانیلذت ادراکشده
-
نویسنده : باقری، دکتر سید محمد ؛ حسینی، دکتر سید محمود ؛ آریایی، سورنا ؛
(11 صفحه - از 28 تا 38 )
کلیدواژه ها:عملکردشرکتهای کوچک و متوسطبرندسازی داخلیجایگاهیابی برند
-
نویسنده : دانایی، دکتر حبیب اله ؛ سلاطی، مریم ؛
(11 صفحه - از 39 تا 49 )
کلیدواژه ها:تحلیل شکافوبکوالبازاریابی محتواییکیفیت محتوامحتوای حمایتشده
-
نویسنده : حمیدی، دکتر ناصر ؛ خسروی، سیروان ؛
(10 صفحه - از 50 تا 59 )
کلیدواژه ها:بیمه عمربیمه ایراننیروهای رقابتی پورترتبلیغات همسان
-
نویسنده : اردشیری، آزاده ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
(12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدل کانوفروشگاههای اینترنتیبازاریابی کانال همهکاره
-
نویسنده : غفاری آشتیانی، دکتر پیمان ؛ عاشوریان، باقر ؛
(10 صفحه - از 72 تا 81 )
کلیدواژه ها:اعتمادتعهد عاطفیرفتار شهروندی برنددرگیری مشتریانشرکت پرمون
-
نویسنده : نجفی زاده، دکتر نادره السادات ؛ مهدوی، مرتضی ؛ ایوبی، ناصر ؛
(10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچکبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانبازاریابی ویدیویی
-
نویسنده : حبیبی، ستار ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛
(13 صفحه - از 92 تا 104 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازاریابی محتواییبازاریابی درونگرامدل ساختاری-تفسیری
-
نویسنده : حاتمی، کامران ؛
(15 صفحه - از 105 تا 119 )
کلیدواژه ها:مدل پذیرش فناوریبازی وارسازینگرش نام تجاریهدف تعامل