کلیدواژه آوازه برند / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آریافرد، قاسم ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتیآوازه برندگردشگران اروپاییاپلیکیشن های خرید موبایل
-
2.
نویسنده مسئول : محرم زاده، مهرداد ؛ نویسنده : نوری، محمد سیوان ؛ کیانی، فرشته ؛ حاوندی زاد اقدم، حانیه ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 25 تا 38 )
کلیدواژه ها:مشتریان محصولات ورزشیتشویق به انتخاب برندآوازه برند
-
3.
نویسنده : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ نویسنده مسئول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحه - از 38 تا 64 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
4.
نویسنده مسئول : آروانه، مرجان ؛ نویسنده : شجاعیان، پری ؛
مجله:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 166 تا 186 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتماد شناختیاعتماد عاطفینگرش برندآوازۀ برند
-
5.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 509 تا 528 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
6.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندبرندسازی خدماتشواهد برندآوازه برندمشتریمشتریخدماتخدماتمشتریانمشتریانوفاداریوفاداریرضایترضایت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
نشریه مطالعات بازاریابی ورزشی 1 |
نشریه تعامل انسان و اطلاعات 1 |
نشریه فرهنگ ایلام 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)