کلیدواژه بازاریابی احساسی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : هداوند، مجتبی ؛ عبادی، علی ؛ بیدی، فریدون ؛ حسینی، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (21 صفحه - از 800 تا 820 )
کلیدواژه ها:بازاریابی احساسییوتیوبربازاریابی اینفلوئنسر هامحتوای ویدیوییمتعلقات برند
-
2.
نویسنده : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
3.
نویسنده : خلیلی مقدم، مریم ؛ سلطانی، مرتضی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 325 تا 348 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرفتار مصرفکنندهتجربه خریدبازاریابی احساسیخرید احساسیاحساساتکالای بادوامخریـدبـهشناخت
-
4.
نویسنده : پورسلیمی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : امیدی، انوش ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیکبازاریابی احساسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)