کلیدواژه تبلیغات از طریق پیام کوتاه / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی، حسن ؛ حاجی زاده، سمیه ؛ حسن پور، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:تبلیغات از طریق پیام کوتاهکمک های مردمیویژگی های جمعیت شناختیپیام کوتاهتبلیغاتسرویس پیام کوتاهسنبازاریابیمدل
-
2.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتبلیغات از طریق پیام کوتاهبازاریابی سیار
-
3.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 249 تا 257 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه