کلیدواژه تجربه خرید آنلاین / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نصيري شكيب، مهتاب ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:تجربه خرید آنلاینرفتار خرید وسوسهایوفاداری نگرش
-
2.
نویسنده : علیزاده، حمید ؛ خلیلی عصر، غزاله ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (15 صفحه - از 1109 تا 1123 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای رفتاریمحصولات هنریتجربه خرید آنلاین
-
3.
نویسنده مسئول : خطیبی، معصومه ؛ نویسنده : قوچانی، فرخ ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (11 صفحه - از 76 تا 86 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیحضوراجتماعیاعتماد به تجارت الکترونیکی و درامداطلاعاتاجتماعیوبحضور اجتماعی
-
4.
نویسنده مسئول : قهرمان زاده، جواد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 63 (جلد چهارم) (7 صفحه - از 38 تا 44 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتجربه خرید آنلاینجستجوی پیش از خریدتجربه خرید آنلاینضریب همبستگی پیرسون
-
5.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (35 صفحه - از 75 تا 109 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:بخشبندیتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینتجربۀ مشتریمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
7.
نویسنده : سید صفوی زاده، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (16 صفحه - از 981 تا 996 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
8.
نویسنده مسئول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ نویسنده : کشاورز رضایی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 19 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدل سازی ساختاری تفسیریشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
- 9.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)