کلیدواژه تداعیات برند / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ناظمی، علی ؛ نویسنده : رسولی، مهدی ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1401 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:مقیاسبرندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندتداعیات برند
-
2.
نویسنده : امینی روشن، زهرا ؛ خوش بخت احمدی، الهام ؛ نویسنده مسئول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجله:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 4 (16 صفحه - از 267 تا 282 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتداعیات برندمجموعه آبیمشتریتداعیاتمشتریانارزشبـه
-
3.
نویسنده : محسنی فر، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:توسعه برندتداعیات برندتناسب ادراک شدهالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برند
-
4.
نویسنده : خان محمدی، مهتاب ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:تحلیل SWOTبرنامۀ راهبردیتداعیات برندباشگاه فولاد خوزستانبیانیۀ رسالت
-
5.
نویسنده مسئول : خدادادی، محمدرسول ؛ نویسنده : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1396، شماره 30 رتبه د (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
6.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیتداعیات برندآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندرمانتیسم فردیشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا
-
7.
نویسنده : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛ خدادادی، محمد رسول ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
8.
نویسنده : Khodadadi، Mohammad Rasoul ؛ Farahani، Abolfazl ؛ Ghasemi، Hamid ؛ Honari، Habib ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Summer 2014, Volume 2 - Number 2 (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برندFansbrand loyaltyBrand IdentityFootballBrand AssociationIranIranianSport
-
9.
نویسنده : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تجاری، فرشاد ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده