کلیدواژه تداعی برند / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : سنجری، بهزاد ؛ نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 ، ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
12.
نویسنده مسئول : اصلانی، علی رضا ؛ نویسنده : دانشفرد، کرم الله ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندبازاریابی قطرهای
-
13.
نویسنده : پاکاری، آزاده ؛ رهجو، سمیه ؛ شمس لاهرودی، سیدحسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (15 صفحه - از 160 تا 174 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندطراحی لوگوتصمیم¬گیری خریدکیفیت درک شده برند
-
14.
نویسنده : قدسی، پرستو ؛ الهی، علیرضا ؛ رسولی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1398 - شماره 54 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیهویت برندتداعی برند
-
15.
نویسنده : هوشمند، عرفان ؛ شمس، کوروش ؛ کلانتر، امیر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪمشتریارزش ویژهمشتریان
-
16.
نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ عبدالعلی نژاد، زهرا ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
17.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 218 تا 236 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی ازبرندوفاداری به برندتداعی برند
-
18.
نویسنده : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
19.
نویسنده : حاجیان برنتی، پریسا ؛ حاجیان برنتی، پرستو ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (7 صفحه - از 608 تا 614 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برند ارزش ویژه برند تداعی برند کیفیت درک شده وفاداری برند
-
20.
نویسنده : مرتضوی، ساجده سادات ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحه - از 1582 تا 1598 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مسئولیت اجتماعی تداعی برند آگاهی از برند هواداران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)