کلیدواژه تداعی برند / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جهانشاهی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحه - از 142 تا 171 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
2.
نویسنده : جلیلیان، شعیب ؛ یوسفی، بهرام ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:تجربهاصالتورزشمحصولتداعی برند
-
3.
نویسنده : عماد، نجمه ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (15 صفحه - از 244 تا 258 )
کلیدواژه ها:پستهبستهبندیطراحی محصولتداعی برندعملکرد خرید مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
5.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداریکیفیت ادراکشدهآگاهی از برندتداعی برند
-
6.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
7.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
8.
نویسنده مسئول : افشانی، مینو ؛ نویسنده : روح آزاد، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1399 - شماره 5 (9 صفحه - از 66 تا 74 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهقصد خریدتداعی برندارتباط احساسی برند
-
9.
نویسنده مسئول : رسولی، مهدی ؛ نویسنده : بیات، امنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیتداعی برندپژوهشگاه علوم ورزشی
-
10.
نویسنده مسئول : بینا، شهناز ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 171 تا 185 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدتداعی برندآگاهی برندارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)