کلیدواژه دانش مشتری / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : احسان فر، گلشن ؛ گروسی، الناز ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1395 - شماره 124 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیدانش مشتریقابلیت بازاریابیاطلاعاتبیمهبازارمدیریت دانش مشتری
-
22.
نویسنده : میرمحمد صادقی، سیدعلیرضا ؛ مغان، مهدی ؛ علیخانی، سیاوش ؛ نوری، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1394 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکشف دانشدانش مشتریداده کاوی و بخش بندی بازار
-
23.
نویسنده : ولی پور، محمد علی ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : پور حسن، رقیه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (8 صفحه - از 81 تا 88 )
کلیدواژه ها:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان صنعتیارتباط با مشتریان صنعتیبازارهای صنعتی
-
24.
نویسنده : رضائی ملک، نرگس ؛ راد فر، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریدانش مشتری: مدیریت دانشدانش بازاردانش کارکنان
-
25.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
26.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
27.
نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ نجف لو، فاطمه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریاننوع شناسیدانش مشتریهمکاران سیستم
-
28.
نویسنده : اخوان، پیمان ؛ حیدری، صفاناز ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (17 صفحه - از 24 تا 40 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت دانشدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریمشتریمدیریت دانش مشتریدانشاطلاعاتدانش مشتریمدلمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)