کلیدواژه رضایتمندی مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
نویسنده : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 199 تا 217 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه