کلیدواژه رضایت درک شده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مصطفایی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (21 صفحه - از 104 تا 124 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک
-
2.
نویسنده : پوروشسب، زرتشت ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحه - از 1058 تا 1070 )
کلیدواژه ها:رضایت درک شدهبازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتال
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |