کلیدواژه رضایت مشتریان / (4 مقاله)
-
1.
نویسنده : اخوان، مریم ؛ کاظمی گرجی، احمد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1397 - شماره 47 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمسئولیت اجتماعی سازمانمشتریمداری کارکنانرفتار شهروندی مشتریان و مشتریان مراکز پلیس10+
-
2.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
3.
نویسنده : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
4.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛ حاتمی، امیر ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1395 - شماره 39 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:اینترنتکیفیترضایت مشتریانخدمات الکترونیکرضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیک