کلیدواژه عوامل مربوط به برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
3.
نویسنده : کرمی، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
4.
نویسنده مسئول : قیصری، خاطره ؛ نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:عوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتریعوامل استراتژیک
مجله (تعداد مقاله) |
---|
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 5 |
نشریه پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)