کلیدواژه عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حق خواه، اعظم ؛
مجله:تازه های اقتصاد»بهار 1386 - شماره 115 (12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایتمندی مشتریشاخصهای رضایتمندی مشتریعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانصنعت لیزینگمشتریسنجش رضایتمندی مشتریمشتریان
-
2.
نویسنده : گودرزی، محمود ؛ رمضانی، نسرین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1389 - شماره 4 ISC (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیﺑﺎﺷﮕﺎه ﻫﺎی ﺑﺪﻧﺴﺎزیﺷﺮاﻳﻂ اﻗﺘﺼﺎدی ـ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و وﺳﺎﻳﻞ ﻣﺪرن ﺑﺪﻧﺴﺎزی رﺿﺎﻳﺖ ﻣﻨﺪیعوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریانﺧﺎﻧﻪ دار
-
3.
نویسنده : میرزاجانی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانکیفیت خدماترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانجادهای