کلیدواژه مدل RFM / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شریفی اصفهانی، حمید ؛ نویسنده : شهسواری پور، ناصر ؛ شریفی فینی، محمدحسین ؛ بهمن یار، راضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1402 - شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تقسیمبندی مشتریانالگوریتم خوشهبندیK-meansشرکت اینترنتی دیجیکالاسیستم توصیهگرمدل RFM
-
2.
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نوری، ایرج ؛ نویسنده مسئول : حری، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (33 صفحه - از 52 تا 84 )
کلیدواژه ها:مدیریت ریسک اعتباریRFMشبکه عصبی SOMاعتبار سنجی مشتریانمشتریتسهیلاتمشتریانمدل RFMالگوریتمبانکاعتباریخوشهبندیوزن
-
3.
نویسنده : روحانی، سعید ؛ غضنفری، حامد ؛ سهرابی، بابک ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 623 تا 642 )
کلیدواژه ها:بخشبندی مشتریانپیشبینی فروشسیستم پیشنهادگرصنعت خردهفروشیفروش آنیمشتریفروشمدلمشتریانمدل RFMروش
-
4.
نویسنده : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
5.
نویسنده : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ نویسنده مسئول : محمودصالحی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:مدل RFMالگوریتم k-meansحفظ مشتریتحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبنامشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
-
6.
نویسنده مسئول : ایمانی، دکتر عبدالمجید ؛ نویسنده : عباسی، میثم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 254 تا 276 )
کلیدواژه ها:مدل RFMخوشهبندی فازیتحلیل سلسله مراتبی فازیارزش دورهی عمر مشتری
-
7.
نویسنده : تقوا، محمدرضا ؛ محرابیون ممدی، محمد ؛ زارع رواسان، احد ؛ ارضی سلطان، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1396 - شماره 20 (26 صفحه - از 157 تا 182 )
کلیدواژه ها:خوشه بندیمدل RFMرویگردانی مرتریانشاخص های روان نگاری
-
8.
نویسنده : خدابنده لو، سمیرا ؛ زیوری رحمان، محمود ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1396 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 277 تا 300 )
کلیدواژه ها:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانتغییر رفتار خرید
-
9.
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
10.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- B (1 مقاله)