کلیدواژه نام تجاری خدمات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
2.
نویسنده : بهادر، کیهان ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (10 صفحه - از 1141 تا 1150 )
کلیدواژه ها:تجربه خدمات مستقیم ارزش ویژه نام تجاری خدمات سایت دیجی کالا
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)