کلیدواژه وفاداری بهمقصد / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیرجاوید، شقایق ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحه - از 65 تا 77 )
کلیدواژه ها:گردشگریاصفهان.برندسازی شهری.تصویری ماندگار و منحصر به فرد. وفاداری به مقصدبرندسازیمقصد گردشگریپژوهش
-
2.
نویسنده مسئول : میرتقیان رودسری، سید محمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 159 تا 172 )
کلیدواژه ها:گردشگریوفاداری به مقصدساخت و اعتباریابی مقیاس
-
3.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 149 تا 167 )
کلیدواژه ها:گردشگریرامسروفاداری به مقصدمقصد شهری
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛
مجله:رفاه اجتماعی»بهار 1398 - شماره 72 ISC (31 صفحه - از 323 تا 353 )
کلیدواژه ها:امنیتترس از جرموفاداری به مقصدبینظمی محلهایاقامت مجدد
-
5.
نویسنده : کیانی فیض آبادی، زهره ؛
مجله:گردشگری شهری»زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:"وفاداری به مقصد""رضایت از مقصد""تصویر برند مقصد" "شخصیت مقصد""شهر کاشان"
-
6.
نویسنده : حیدری، اکبر ؛ نویسنده مسئول : شجاعی، آزیتا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1396 - شماره 2 (8 صفحه - از 64 تا 71 )
کلیدواژه ها:گردشگران ورزشیوفاداری به مقصدتهرانگردشگراناطلاعاتتوریسمپرسشنامهمدل
-
7.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ رستم پور شهیدی، نیایش ؛ بازیار حمزه خانی، اسماعیل ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 175 تا 196 )
کلیدواژه ها:تصویر مقصدرضایت گردشگرتجربه مقصدوفاداری به مقصدمقصدگردشگرانمشتریتجربه
-
8.
نویسنده مسئول : شریفی تهرانی، محمد ؛ نویسنده : شاهیوندی، احمد ؛
مجله:انتظام اجتماعی»پاییز 1394 - شماره 15 ISC (30 صفحه - از 31 تا 60 )
کلیدواژه ها:الگوسازی معادلات ساختاریگردشگران مذهبیوفاداری به مقصدادراک از مخاطرهاطمینان به پلیس
-
9.
نویسنده : زهرانی، داود ؛ همتی، رضا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 182 تا 204 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرضامندی از مقصدوفاداری بهمقصداصفهانگردشگریرضامندیمقصد گردشگریبرندسازی مقصد گردشگریادراکBrand
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)