کلیدواژه پیشبرد فروش / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : لندران اصفهانی، سعید ؛ معین الدینی چادگانی، سیدیاسر ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (22 صفحه - از 236 تا 257 )
کلیدواژه ها:بازاریابیشرکتهای دانشبنیانپیشبرد فروشپیشبرد فروش مالیپیشبرد فروش غیرمالیکسبوکارهای فناوریمحور
-
2.
نویسنده : روشن، سیدعلیقلی ؛ رشیدی، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : شاه پوری، حسین ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (16 صفحه - از 209 تا 224 )
کلیدواژه ها:محصولﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﭘﯿﺸﺒﺮد ﻓﺮوشﺗﺮوﯾﺞ ﻣﺤﺼﻮلﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی
-
3.
نویسنده : تباوار، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1397 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 86 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمپیشبرد فروشارتباطات یکپارچه بازاریابیگردشگری ساحلی چابهاربهبود تجربه مشتریگردشگریبازاریابیبازار
-
4.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
5.
نویسنده : امان الهی، زلیخا ؛ دادفر، ابراهیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (7 صفحه - از 129 تا 135 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروشگاه های زنجیره ایپیشبرد فروشمشتریان
-
6.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 643 تا 662 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
7.
نویسنده : امیری، میثم ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1392 - شماره 15 (16 صفحه - از 68 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروش شخصیروابط عمومیپیشبرد فروشبازاریابی مسقیم
-
8.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ دهبان، بهنام ؛ متولی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتترفیعفروش حضوریبازاریابی مستقیمپیشبرد فروشافزایش فروشمحصولاتبازاربازاریابیاطلاعات
-
9.
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)