کلیدواژه Attitude to advertising / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1398 - شماره 56 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
2.
نویسنده : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی