کلیدواژه Bank Service Quality / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نعمتی، حمیدرضا ؛ نویسنده : حمدی، کریم ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 12 تا 37 )
کلیدواژه ها:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
2.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل