کلیدواژه Based Digital Advertising / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 92 تا 119 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیاداعتماد به تبلیغاتتجارت الکترونیکیاعتماد مشتریتبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچینتبلیغاتمشتریاعتماداطلاعاتبلاکچینفناوری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)