کلیدواژه brand positioning / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
2.
نویسنده : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحه - از 112 تا 128 )
کلیدواژه ها:موقعیت نام تجاریاستراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ نویسنده مسئول : جابری، اکبر ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 194 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برند
-
4.
نویسنده مسئول : خانی، سجاد ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
5.
نویسنده : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 187 تا 214 )
کلیدواژه ها:برندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برندفناوری اطلاعاتاصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
6.
نویسنده مسئول : اسدی کاوان، حمیرا ؛ نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیجایگاهسازی برندباشگاه فوتبالباشگاه ورزشی حرفهایلیگ حرفهای فوتبال ایران.
-
7.
نویسنده : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریمعادلات ساختاری و وفادارسازیجایگاهیابی برند
-
8.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:الگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برندورزشبرندسازی
-
9.
نویسنده مسئول : Firouzi، Zeynab ؛ نویسنده : Mohseninia، Iman ؛ Rafiei، Mohammad ؛
مجله:Tourism and Hospitality Research»Spring 2014, Volume 2 - Number 4 (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:Brand IdentityTourism brandbrand positioningbrand mentality