کلیدواژه جایگاه سازی برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
2.
نویسنده : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ نویسنده مسئول : جابری، اکبر ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 194 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برند
-
3.
نویسنده مسئول : اسدی کاوان، حمیرا ؛ نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیجایگاهسازی برندباشگاه فوتبالباشگاه ورزشی حرفهایلیگ حرفهای فوتبال ایران.
-
4.
نویسنده : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 115 تا 131 )
کلیدواژه ها:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
5.
نویسنده : امیدی کیا، کامران ؛ مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادجایگاه سازی برندقابلیت های سازمانیجایگاهسازی برندقابلیتهای سازمانینظریه دادهبنيادکارکنانمدیربازارپژوهشمشتریانمدیریت ارشدکدگذاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
نشریه رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
نشریه مدیریت ورزشی 1 |
نشریه اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)