کلیدواژه Brand reinforcement / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 ، الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
2.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 ، الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
3.
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگری استان فارسبرنـدهـابـا
-
4.
نویسنده : هاشم نیا، الهام ؛ نویسنده مسئول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 267 تا 292 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |