کلیدواژه Brand Valuation / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نصابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1403 - شماره 57 ، A+ (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 138 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش گذاری برندشرکت تدبیرگران فردای امید.
-
2.
نویسنده : شاه حسینی، نیما ؛ خدامی، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1403 - شماره 53 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 175 تا 200 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژۀ برندپرستیژ برندارزشگذاری برنداصالت برندنمادگرایی فرهنگی برند
-
3.
نویسنده مسئول : شهیدی ارقینی، صدیقه ؛ نویسنده : همتی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت استراتژیک هوشمند»پاییز 1402، دوره دوم - شماره 3 ISC (19 صفحه - از 170 تا 188 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت استراتژیککسبوکارتحلیل دادههوشمندسازیارزشگذاری برند
-
4.
نویسنده : نصابی، وحیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 195 تا 209 )
کلیدواژه ها:ارزش نام تجاریارزش گذاری برندشرکت تدبیرگران فردای امیدشناساییارزشمشتریارزشگذاریشاخصپذیرش
-
5.
نویسنده : Mohamadi Shamsabadi، Amirmasoud ؛ Nobakht Ramezani، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Majedi، Nima ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 3 (9 صفحه - از 79 تا 87 )
کلیدواژه ها:BrandBrand ValuationColin ModelFutsal Premier League
-
6.
نویسنده : انصاری طادی، آذرنوش ؛ رحیمی، موسی ؛ بت شکن، محمود ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 52 تا 68 )
کلیدواژه ها:رویکرد قیمت به فروشرویکرد سود هر سهمصنعت کاشی و سرامیک و سیمانارزشگذاری برندبرنـدارزشبرنــدبـاهـاسـودبــاشـرکتبـه
-
7.
نویسنده : حسنی، دکتر علی ؛ موسوی بازرگان، دکتر سید جلال ؛ نویسنده مسئول : قدیری نیا، محمد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1392 - شماره 1 (38 صفحه - از 100 تا 137 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندارزش گذاری برندشاخص های عملکرد برند
-
8.
نویسنده : بندریان، رضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1388 - شماره 15 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 123 تا 155 )
کلیدواژه ها:سرمایه معنویدارایی نامشهودارزش نشان تجاریپیشرانههای ارزش نشان تجاریدارایی نشان تجاریارزشیابی نشان تجاریفرایند ارزشیابی نشان تجاریگزینه واقعینشان تجاریارزشمدلقیمت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)