کلیدواژه Consumer Buying Behavior / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1217 تا 1235 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید مصرف کنندهاعتباربخشی مدلرفتار خرید ناگهانی
-
2.
نویسنده مسئول : آزادی، آیدا ؛ نویسنده : زارعی، علی ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1399 - شماره 50 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 221 تا 238 )
کلیدواژه ها:نگرشاحساس گناهمصرف کننده و رفتار خرید
-
3.
نویسنده : Dr Balagouda Patil ؛ Dr. Guru Basava Aradhya S ؛ Sateesh Kumar TK ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (13 صفحه - از 480 تا 492 )
کلیدواژه ها:visual merchandisingconsumer buying behaviorproduct assortmentstore layoutwindow displayambiance
-
4.
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
5.
نویسنده : Toodeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Hakim pour، Hossein ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2022, Volume 8 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:Interpretive Structural Modeling (ISM)MICMAC Analysisconsumer buying behaviorOnline social media marketing
-
6.
نویسنده مسئول : Chatterjee، Parantap ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1401 - شماره 20 ISC (6 صفحه - از 7 تا 12 )
کلیدواژه ها:Internet shoppingstore shoppingconsumer buying behaviorIndiaConsumer
-
7.
نویسنده مسئول : خندان، رسول ؛ نویسنده : رضوانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانبرندرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خریدکودکان
-
8.
نویسنده مسئول : احمدی، حسن ؛ نویسنده : رهنما، محمدرحیم ؛ حسنپور کاشمر، فاطمه ؛
مجله:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»تابستان 1402 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 27 تا 58 )
کلیدواژه ها:عوامل محرک آمیخته بازاریابیمشهدگردشگرگردشگری خریدرفتار خرید مصرفکننده
-
9.
نویسنده : Toudeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
مجله:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (31 صفحه - از 205 تا 235 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingeWOMIPMA matrixConsumer Engagementconsumer buying behavior