کلیدواژه Customer engagement / (36 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : صیامی، سحر ؛ گریمر، مارتین ؛ مارتین، آنجلا ؛ نویسنده مسئول : گرجی، محمدباقر ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»پاییز 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 105 تا 137 )
کلیدواژه ها:رفتار انطباقیسرمایه روانشناختیجو امن روانی-اجتماعیرفتار پیشگامانهدرگیری مشتری
-
32.
نویسنده مسئول : مشهدیزاده، محمد ؛ نویسنده : ساعدی، بهزاد ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 147 تا 174 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیچسبندگی مشتریبانک صادرات استان اصفهانمشارکت مشتری
-
33.
نویسنده مسئول : نصراللهی، مهدی ؛ نویسنده : فتحی، محمد رضا ؛ انوشه، مرتضی ؛ اقایی، نسیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:ایجاد ارزشرسانه های اجتماعیرابطه برندمشارکت مشتری
-
34.
نویسنده : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
35.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اسکندری، حسن ؛ بهروزهریس، علی ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 231 تا 254 )
کلیدواژه ها:ارزش طول عمرارزش ارجاعارزش اثرگذاریارزش دانشمشارکت مشتری
-
36.
نویسنده : محمدی، آزاده ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 16 (17 صفحه - از 12 تا 28 )
کلیدواژه ها:بانکداری اسلامیتجربه برنددرگیری مشتریمدیریت ارزش برند مبتنی بر مشتری