کلیدواژه customer experience management / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
2.
نویسنده : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 87 تا 116 )
کلیدواژه ها:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینی
-
3.
نویسنده : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحه - از 7784 تا 7795 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
4.
نویسنده : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
5.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خواستار، حمزه ؛ نیاکان، لیلی ؛ نویسنده مسئول : سلماسی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 262 تا 276 )
کلیدواژه ها:کدگذاریتحلیل محتواآینده پژوهیبیمههای اتومبیل
-
6.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 244 تا 260 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیاد
-
7.
نویسنده : Sadeghi Far، Mohammad ؛ Naami، Abdullah ؛ نویسنده مسئول : Kaffashpoor، Azar ؛
مجله:Journal of System Management»Spring 2022, Volume 8 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:Grounded theory approachcustomer experience managementTABAN Airlines
-
8.
نویسنده : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Danaei، Abolfazl ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 196 تا 223 )
کلیدواژه ها:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile
-
9.
نویسنده مسئول : مختاری، حامد ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
10.
نویسنده : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 502 تا 523 )
کلیدواژه ها:تحلیل کتابسنجیتحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریپژوهش