کلیدواژه Customer Experience Management (CEM) / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 46 تا 67 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
-
3.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |