کلیدواژه Customer Lifetime Value / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
2.
نویسنده : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ نویسنده مسئول : Yektayar، Mozafar ؛
مجله:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
3.
نویسنده : پریدری، محمد ؛ امینی، زین العابدین ؛ ساده، احسان ؛ نویسنده مسئول : صابری، حسن ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 173 تا 198 )
کلیدواژه ها:بانکداده کاویsomK meansارزش طول عمرمشتریبخش بندی پویای مشتریمشتریمشتریانبخشبندیپویایی مشتریشناساییالگوریتم
-
4.
نویسنده : Seyedin، Bahram ؛ Ramezani، Mojtaba ؛ Bodaghi Khajeh Noubar، Hossein ؛ Alavimatin، Yaghob ؛
مجله:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها:BankingCustomer Lifetime Valuerelationship qualitybrand equity
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 559 تا 585 )
کلیدواژه ها:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
6.
نویسنده مسئول : رحیمی اقدم، صمد ؛ نویسنده : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتریبازاریابی رابطهمند
-
7.
نویسنده : محمدی، بهنام ؛ طالبیان، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 171 تا 205 )
کلیدواژه ها:نظریة بازیحق نوآوریچرخة عمر مشتریارزش ویژة مشتریحقوققیمتگوشیهای هوشمند| ,
-
8.
نویسنده : آمدی، محبوبه ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛ سعیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 177 تا 189 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارزش طول عمر مشتریحفظ مشتری
-
9.
نویسنده : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 351 تا 378 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
10.
نویسنده مسئول : سهرابی، بابک ؛ نویسنده : مانیان، امیر ؛ صباغیان، شیما ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1397 - شماره 8 رتبه د (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:رگرسیون لوژستیکمدیریت ارتباط با مشتریانپیش بینی رفتار مشتریانارزش چرخه طول عمر مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- د (1 مقاله)