کلیدواژه Customer Loyality / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهنوی، محمدحسن ؛ الهیاری، میثم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (8 صفحه - از 29 تا 36 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک اقتصاد نوین
-
2.
نویسنده : امیدی، علی رضا ؛ صفری، سمیه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 99 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانیباشگاه ورزشی خصوصی