کلیدواژه Customer Orientation / (61 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1386 - شماره 1 ISC (11 صفحه - از 198 تا 208 )
کلیدواژه ها:learning organizationKnowledge managementKnowledge creationOrganizational CultureeffectivenessProduction SystemSupply Chain ManagementWork CommitmentPublic AdministrationPolitical SystemEconomic SystemSocial SystemLegal SystemAdministrative SystemKnowledge SharingCustomer OrientationJob Analysishuman resource planningCompetition AdvantageExtended EnterpriseProduction Management SystemTheory of ConstraintsBasic Theory & Diminutions PersonalitySuspiciousTrustfulObjective ThoughtHuman Resource ManagementPerformance Evaluation Job CommitmentJob SatisfactionCultureCulture TreeEcological SystemTechnological SystemKnowledge Cultureand Knowledge ApplicationOrganizational LearningLearning Organizations' CharacteristicsStrategic ThinkingCustomer FocusCustomer Driven
-
2.
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1386 - شماره 2 ISC (9 صفحه - از 231 تا 239 )
کلیدواژه ها:contextEvaluationEmployeeseducationMotivationRankingCustomer OrientationManagementCIPP ModelInputProcessInconsistencyurban householdsValue chainIndustrial ClusterDemand functionSmall & Medium Enterprises (SMEs)Business Development Services Provider (BDSs)SWOT Matrix Professionalising AdministrationSocial Justice LeadershipStyleAdaptation RatePaired Comparison MatrixJIT System’s CriteriaWeight MeanRadar ChartSuggestion SystemSuggestion System StructureOutputFAHPFuzzy pair wise comparison matricesGenetic algorithmQuality of Work LifeAdequate and Fair SalarySafe and Healthy Working ConditionsOpportunity for Continued Growth and SecurityConstitutionalism in the OrganizationTotal Quality ManagementCooperation and ParticipationContinuous ImprovementCommitmentAlmost Ideal Demand System (AIDS)consumption behaviorAlmost Ideal Demand SystemTabrizCoIran
-
3.
نویسنده : Tabibi، S. J ؛ Nasiripour، A. A ؛ Hessam، S ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2011, Volume 1 - Number 1 (6 صفحه - از 9 تا 14 )
کلیدواژه ها:Customer OrientationSocial Security OrganizationIranian HealthcareIranIranian
-
4.
نویسنده : اسلامی، یحیی ؛ جلالی، سیدحسن ؛ حسینی، سیدفرهاد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمشتری مداریرفتار شهروندی سازمانیرهبری خدمتگذار
-
5.
نویسنده : Ranjbakhash، Maasoomeh ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingcustomer satisfactionServicepositive experience of servicescustomer|orientation
-
6.
نویسنده : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ زینلی، سینا ؛ شهریاری کوتک، اسلام ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 23 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:Customer OrientationDimensions of customer orientationBeneficiaries’ satisfactionHormozgan Universityمشترینظام آموزش عالیرضایتمشتریمداریدانشجویاناعضای هیأتعلمیرضایت مشتری
-
7.
نویسنده : حاتمی فر، خدیجه ؛ کاکوجویباری، علی اصغر ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضايتمنديمشتري مدارينگرشدانشگاه پيام نورخدمات دانشجويي
-
8.
نویسنده : کوشازاده، علی ؛ شیرازی، علی ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1393 - شماره 56 ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:عملمشتری مداریرابطه نظراقدامات مدیریت منابع انسانی (م.م.ا.) عملکرد بالااقدامات شواهدمحورجو خدمت مداری
-
9.
نویسنده : عباسی، سلیم ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 67 تا 76 )
کلیدواژه ها:بازاریابی درونیمشتری گراییاداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان
-
10.
نویسنده : عباس زاده، محمد ؛ علیزاده اقدم، محمد باقر ؛ کوهی، کمال ؛ بوداقی، علی ؛
مجله:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»پاییز 1394، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 431 تا 454 )
کلیدواژه ها:جامعه پذیریمشتری گراییظرفیت انطباق پذیری سازمانیدانش آفرینی سازمانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- A (5 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)