کلیدواژه Customer Focus / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : برومند، نفیسه ؛ نویسنده : نریمانی، رسول ؛ باقری، مرتضی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (13 صفحه - از 482 تا 494 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتتوانایی مدیریتتمرکز مشتریمشتریمدیرانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریتوانایی مدیران
-
2.
نویسنده : الوانی، سید مهدی ؛ احتشام راثی، رضا ؛ نویسنده مسئول : تیموری، ناهید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:آموزشمدیریت کیفیتنظام پیشنهاداتعملکرد رقابتیتمرکز بر مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : موسوی، سید علیرضا ؛ نویسنده : قاسمی پناه، میترا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:تمرکز بر مشتریرقابت در بازار محصولمحدودیتهای تامین مالی
-
4.
نویسنده : محمدلو، سعید ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : مظفری، محمد مهدی ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 339 تا 355 )
کلیدواژه ها:فناوریمشتری محوریشهر الکترونیککیفیت ارتباطتعامل مفید
-
5.
نویسنده : موسوی، سید علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازده داراییهاتمرکز بر مشترینسبت گردش موجودیها
-
6.
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1386 - شماره 1 ISC (11 صفحه - از 198 تا 208 )
کلیدواژه ها:learning organizationKnowledge managementKnowledge creationOrganizational CultureeffectivenessProduction SystemSupply Chain ManagementWork CommitmentPublic AdministrationPolitical SystemEconomic SystemSocial SystemLegal SystemAdministrative SystemKnowledge SharingCustomer OrientationJob Analysishuman resource planningCompetition AdvantageExtended EnterpriseProduction Management SystemTheory of ConstraintsBasic Theory & Diminutions PersonalitySuspiciousTrustfulObjective ThoughtHuman Resource ManagementPerformance Evaluation Job CommitmentJob SatisfactionCultureCulture TreeEcological SystemTechnological SystemKnowledge Cultureand Knowledge ApplicationOrganizational LearningLearning Organizations' CharacteristicsStrategic ThinkingCustomer FocusCustomer Driven
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 2 |
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)