کلیدواژه Customer service / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رحیمی، بهزاد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 79 (جلد دوم) (15 صفحه - از 264 تا 278 )
کلیدواژه ها:امنیت شغلیرفاه کارکنانخدمات به مشتریان
-
2.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
-
3.
نویسنده مسئول : اردلان، امید ؛ نویسنده : محمدی فاتح، اصغر ؛ الوانی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 ، B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶبانک حکمت ایرانیانابزار مدیریت دانشزیر ساختهای مدیریت دانشحوزههای دانشی
-
4.
نویسنده مسئول : Ehsanifar، Mohammad ؛ نویسنده : Ehtesham Rasi، Reza ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Spring 2017, Volume 2 - Number 2 ، C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:FuzzyStrategic ManagementHouse of qualityLogistics ServicesCustomer service
-
5.
نویسنده مسئول : Jofreh، Manouchehr ؛ نویسنده : Kazemi، Seyed Sadegh ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2017, Volume 6 - Issue 1 (8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها:Organizational citizenship behaviorcustomer satisfactionCustomer service
-
6.
نویسنده : کریمیان، محمدوزین ؛ سرداری، احمد ؛ نویسنده مسئول : سیلاوی، عیسی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1394 - شماره 22 (8 صفحه - از 37 تا 44 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت عملکرددولت الکترونیکیتغییر سازمانیچابکی سازمانیرهبری سازمانیخدمت مشتریان