کلیدواژه Customers‟satisfaction / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حموي، فواز ؛ إسماعیل، محمد ؛
مجله:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2011، دوره 33 - العدد 6 (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:ابعاد جودة الخدمةجودة الخدمةSERVPERFالجودة الکلیةالمصارف الخاصة والعامةرضنا العملاء
-
2.
نویسنده : مهدی نیا، پروانه ؛
مجله:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 صفحه - از 133 تا 168 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتری
-
3.
نویسنده : پناهی بروجردی، نعمت الله ؛
مجله:معرفت اقتصاد اسلامی»بهار و تابستان 1390 - شماره 4 ISC (25 صفحه - از 153 تا 177 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمنافعتکریم مشتریعملکرد عرضهکننده و تجربه مشتری
-
4.
نویسنده : حمیدی، دکتر ناصر ؛ بازرگان، دکتر ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : جباری، فهیمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 18 ISC (14 صفحه - از 451 تا 464 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرضایت مشتریمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانی
-
5.
نویسنده : آل مراد، نجله يونس محمد ؛ الساير الدليمي، عمر ياسين محمد ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 107 (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:رضا الزبونالتسویق بالعلاقة
- 6.
-
7.
نویسنده مسئول : Farhadi، Ali ؛ نویسنده : Seyedfazli، Hadi ؛ Baghban Kazerani، Faezeh ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:Fuzzy AHPFuzzy VikorpurchaseCustomer‟s satisfactionMulti Criteria Decision-Making
-
8.
نویسنده مسئول : بای، ناصر ؛ نویسنده : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 129 تا 137 )
کلیدواژه ها:ادارات ورزش و جوانانمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
-
9.
نویسنده : Avazzadeh، Elahe ؛ Behzadi، Raziyeh ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (6 صفحه - از 4 تا 9 )
کلیدواژه ها:Organizational CulturecustomerIntroductionServiceCustomers‟satisfaction
-
10.
نویسنده : Zabihi Rad، Arash ؛ Didehkhani، Hosein ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (4 صفحه - از 129 تا 132 )
کلیدواژه ها:delightful valuesuseful valuescustomers’ satisfactionbehavioral ideas
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)