کلیدواژه direct instruction / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، صابر ؛ نویسنده : خسروی، محبوبه ؛ قادری، مصطفی ؛ ملکی، حسن ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1399 - شماره 67 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 167 تا 182 )
کلیدواژه ها:یادگیریآموزش مستقیمبازی آزادبازی هدایتشده
-
2.
نویسنده : بهمرد، فرشاد ؛ شهریاری احمدی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : استکی، مهناز ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1399 - شماره 39 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها:نارسا خوانیآگاهی واجشناختیآموزش مستقیمروش در
-
3.
نویسنده : الشهاب، هیام محمد ؛
مجله:جامعة الشارقة»ربیع الثانی 1441 - العدد 36 ISC (34 صفحه - از 65 تا 98 )
کلیدواژه ها:التدریس المباشرمهارات التفکیر ما وراء المعرفیانتقال اثر التعلمانتقال اثر التعلم القریب
-
4.
نویسنده : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 108 تا 122 )
کلیدواژه ها:اختلال ریاضیآموزش مستقیمدانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
-
5.
نویسنده : نیکومحمدی، نجمه ؛ علیزاده، حمید ؛ کریمی، بهروز ؛ حکیمی راد، الهام ؛ امین آبادی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1394 - شماره 39 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 184 تا 199 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیری املاآگاهی واج شناختیآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاملاآموزشدانشآموزان
-
6.
نویسنده : تیموری، حمیده ؛ اوجی نژاد، احمد رضا ؛ قلتاش، عباس ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1393، دوره پنجم - شماره 4 (9 صفحه - از 356 تا 364 )
کلیدواژه ها:طرح تک آزمودنیآموزش مستقیمناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن)طرح خط پایهی چندگانه
-
7.
نویسنده : غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ یاریاری، فریدون ؛ شریفی اردانی، احمد ؛ پیرزادی، حجت ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان پایه ابتداییطرح پژوهش تک آزمودنیاختلال ریاضیآموزش مستقیمآموزشدانشآموزآزمونپژوهشسوالات
-
8.
نویسنده : کریمی، بهروز ؛ علیزاده، حمید ؛ سلیمانی، اسماعیل ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1392 - شماره 8 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 60 تا 78 )
کلیدواژه ها:درک مطلبآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاختلال یادگیری در خواندنآگاهی واج شناسی
-
9.
نویسنده : کریمی، بهروز ؛ علیزاده، حمید ؛ فرخی، نور علی ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله:کودکان استثنایی»پاییز 1390 - شماره 41 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 255 تا 266 )
کلیدواژه ها:direct instructionSpelling learning disordersPhonological Awareness and Combined Methodآموزشآگاهی واجشناختیآموزش مستقیمدانشآموزان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (1 مقاله)