کلیدواژه EFL Teachers / (155 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : Ghaffari، Mostafa ؛ Aslrasouli، Morteza ؛ نویسنده مسئول : Kuhi، Davud ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 67 تا 93 )
کلیدواژه ها:cultureEFL TeachersEFL learnersIntercultural Communicative Competencecritical cultural awareness
-
32.
نویسنده : Sadeghi، Setayesh ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2022, Volume 41 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 205 تا 243 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersPedagogical Content Knowledgecontextual conditionsIntervening Conditions
-
33.
نویسنده : خوئی اسکوئی، صابر ؛ سیفوری، زهره ؛ نویسنده مسئول : آهنگری، سعیده ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:رفتار تاخیریمعلمان زبانانگلیسیاهمالکارینظریه دادهبنیادزبانآموزان
-
34.
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Alasadi، Zeinab ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2022, Volume 6 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها:genderCultural intelligenceEFL Teachersemotional intelligenceteacher burnout
-
35.
نویسنده مسئول : Mousapour، Giti ؛ نویسنده : Ataei، Sonia ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 163 تا 180 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersWork engagementMotivational StrategiesTeachers’creativity style
-
36.
نویسنده مسئول : Jafari، Seyed Mohammad ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها:Identitygrounded theoryEFL TeachersEAPMedical Universities
-
37.
نویسنده : Saragih، Willem ؛ Siregar، Renol Aprico ؛ Natalia، Christine Helena ؛ نویسنده مسئول : Saragih، Novilda Angela ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 203 تا 234 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTask-Based Language TeachingspeakingCommunicative Tasks
-
38.
نویسنده مسئول : Rezai، Afsheen ؛ نویسنده : Azizi، Zeinab ؛ Namaziandost، Ehsan ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2022 ,Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersjob performanceProfessional competenceThematic Coding Analysis
-
39.
نویسنده مسئول : Karimnia، Amin ؛ نویسنده : Barbareh، Leila ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2021,Volume 5 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها:metaphorEFL Teacherscognitive psychologyNovice Teacherspreconception
-
40.
نویسنده مسئول : Kurd Noqabi، Rasool ؛ نویسنده : Asoodeh، Maryam ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Autumn 2021, Volume 4 - Number 15 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeacherswisdomOccupational burnoutWisdom-Therapy
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (38 مقاله)
- ب (34 مقاله)
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- B (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (5 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)